FANDOM

Nu se stie prea multe despre Freddy The Gravedigger (Freddy Groparul) deoarece sunt povesti puse peste povesti,unii zic ca e doar un baiat psihopat de 15 ani,iar altii zic ca a fost un gropar care omora fetele ce intrau in cimitir noaptea tarziu,asa ca va voi povesti cam din ce am auzit si eu:

A fost odata un baiat de 15 ani pe nume Freddy. Freddy suferea de o problema psihica,de aceea el era mai retras si nu era interesat sa faca contact vizual cu alte persoane. Intr-o zi o fata s-a apropiat de el si i-a spus ‘’Salut.N-ai vrea sa fim prieteni ?’’.Insa el statea pe banca in fata unei gropi adanci uitandu-se inainte. Fara sa spuna nimic. ‘’Te inteleg.Poate crezi ca e putin ciudat ca sa vina cineva la tine asa si sa iti spuna pur si simplu daca vreti sa fiti prieteni.Ce faci aici ? Ai putea in cele din urma sa cazi in groapa din moment ce esti asa aproape de ea.’’.Spune ea,insa Freddy stand inca in aceeasi pozitie. ‘’Hey ? Ce e ?De ce te uiti asa incontinuu ? Astepti pe cineva sau esti doar surdo-mut ?’’ zise ea, iar la aceste cuvinte Freddy isi intoarse privirea la ea scanand-o atent. ‘’Nu sunt surdo-mut si nici nu astept pe cineva’’ spune Freddy parca iritat. ‘’Ei bine...imi pare rau ca ti-am zis asa...deci pana la urma cum te cheama ? Pe mine ma cheama Jenny apropo.’’ ‘’Jenny...am avut o prietena pe nume Jenny. Am avut.” ‘’Ce s-a intamplat cu ea?” ‘’A fost ingropata de viu.A murit acolo…in sicriu.” “Imi pare rau…” “Nu…mie imi pare rau!” spune Freddy punand un sac pe capul lui Jenny mai apoi aruncand-o in groapa. Dupa ce Freddy a astupat groapa cu pamant,s-a uitat in jur amuzat de situatie dupa care expresia fetei lui devenind una serioasa. ‘’Freddy.’’ Spune el parand putin indurerat.

Cadavrul lui Freddy a fost gasit pe 18 octombrie 1983. Acesta a fost ingropat in Las Vegas. Parintii lui Freddy au primit un mesaj destul de ciudat in care scria “Ingropat de viu”,odata ce si-au dat seama despre ce era vorba,au dezgropat sicriul lui Freddy,mai apoi deschizandu-l. Nu era nimic. Doar un biletel cu un numar de telefon scris cu sange.  Legenda spune ca daca gasesti din intamplare un numar de telefon american,ai doua optiuni : 1. Suni. 2. Iti vezi de treaba. Daca suni,in data de 18 a oricarei luni,vei muri ingropat de viu. Daca nu suni,trebuie sa arzi biletul cu numarul de telefon,iar daca nu o faci,vei avea cosmaruri teribile. Daca pastrezi biletul, Freddy te va urmari pana cand iti vei iesi din minti si te vei sinucide.

Autorul lui Freddy e anonim.