FANDOM

Omul subțire (în engleză: Slenderman) este o presupusă figură paranormală, care se pretinde că ar exista de secole, acoperind o mare zonă geografică. Cei care consideră că el există îi susțin existența prin faptul că apare în multe momente din istorie, de exemplu

  • Teama Dubh (traducânduse din scoțiană ca „Omul întunecat“),
  • Takkenmann (traducânduse din olandeză ca „Omul ramură“),
  • Der Großmann (traducânduse din germană ca „Omul mare/Omul înalt“).

Legenda românească despre Slenderman Edit

Au fost odată doua fete gemene, Stela și Sorina. Erau fete bune, curajoase, ascultătoare față de părinți și cu frica de Dumnezeu. Într-o zi cele două fete erau în pădure alături de mama lor culegând fructe de pădure. Aceasta le-a spus să stea aproape de ea iar cele două fete s-au supus. Ziua era luminoasă și senină și pe măsură ce se apropiau de centrul pădurii lumina abia dacă se estompa. Era după-amiază când l-au găsit…

Omul cel înalt stătea într-o luminiș, îmbrăcat ca un boier, tot în negru. Umbre dansau în jurul lui și a numeroaselor brate, toate lungi și fără oase ca o grămadă de șerpi. Erau ascuțite ca niște săbii și se zbăteau ca niște rame. Nu a scos nici o vorbă dar și-a făcut înțeleasă voința.

Mama i-a cerut Stelei să ia cuțitul și să deseneze un cerc în pământul proaspăt răvășit iar Sorinei să înșire fructele de pădure în acel cerc și să le strivească sub picioare până ce sucul lor va păta pământul. Amândouă fete au făcut ce li s-a cerut pentru că erau ascultătoare.

Mama i-a cerut apoi Stelei să se așeze în cerc iar Sorinei să ia cuțitul și să o despice pe sora ei în două. În timp ce Stela s-a așezat în cerc, Sorina a spus că nu poate face asa ceva, a aruncat cuțitul și a fugit spre casă.

Ajunsă acasă s-a ascuns sub pat și a așteptat până ce a apărut tatăl ei. Povestindu-i ce s-a întâmplat, acesta a luat toporul și a fugit în pădure. După un timp, Sorina a adormit dar au trezit-o ciocăniturile în miez de noapte. Din spatele ușii se auzea o voce cerându-i să deschidă. „Deschide ușa, sunt tatăl tău.” spuse vocea. „Deschide ușa, sunt sora ta.” se auzi o nouă încercare.

„Deschide ușa, sunt mama ta!” și ușa se trânti brusc iar în prag apăru imaginea îngrozitoare a mamei în timp ce ținea capul Stelei într-o mână iar cel al tatălui în cealaltă mână. „De ce?” a izbucnit în plâns Sorina. „Pentru că nu există recompensa pentru faptele bune, nu există nimic decât colți reci de otel și flăcări pentru noi toți. Și tu urmezi!” Iar omul cel înalt a răsărit din flăcări, a îmbrățișat-o pe Sorina și ăsta a fost sfârșitul ei.